Monday, September 27, 2010

Mukadimah Pemula Bicara

             
Cantik berseri si gadis jelita,
Terpanar hatinya si jejaka tampan,
Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Lafaz Bismillah saya mulakan


Assalamualaikum... Halllo. .Hallloo...Hai. !!

masih belum terlambat untuk mengucapkan salam aidil Fitri.. maaf Zahir dan batin..
Ramadhan telah lama berlalu.. syawal kian meniti ke penghujung... 
setiap detik yang berlalu tidak  akan kembali kepada kita..
muka surat ni merupakan first entry saya.. uhuhuhuhu...
sangat teruja...di kesempatan ini saya ingin mengucapkan salam perkenalan.

 Orang kata sekarang ini Zaman IT, Sumber Maklumat di Hujung Jari. Saya teringat pada Tahun 1999 lebih kurang lah.. ayah saya ada tanya....

Ayah: Along IT tu Apa? (Saya tak pasti adakah Ayahku ini cuba hendak menduga minda anaknya yang baru berumur 12 tahun itu

Saya : Information Technology.... Ayah ( sambil tersenyum-senyum teringat lagu IT Budaya Hidup kita)

itu cerita 13 tahun.. hmmmm..

Berpandukan pada ledakan maklumat yang ada sekarang. ia menjadi 1 fenomena. Tujuan Blog ini di nukilkan adalah kerana pada saya untuk membuat nota atas talian. mudah dicapai oleh saya.

Akhir kalam, Semoga kita Semua dalam Lindungan dan Kasih Sayang Allah Swt.





semoga menjadi permulaan yang baik di harap - harapkan .





Lagi sekali...
salam perkenalan dari saya... 
Afsya Nur  ...





p/s - pantun sepontan masa kursus induksi.. 
        tak sangka yer.. tekanan..
        menghasilkan ilham2 yg positif.. tahniah2x..
       dalam kita menghadapi  tekanan hadapi lah 
       dengan Hati yg tulus.. uhuhuuhuu

No comments:

Post a Comment