Friday, September 30, 2011

Love Letter

Love letter
Ft Triple ...



Setelah di terjemahkan :


Surat Cinta
Baikkah Khabar kamu ?
Tidak sakitkah kamu ?
Aku jadi bimbang akan kamu tanpa diriku .

Makanlah dengan teratur walau kamu sibuk  .
Pakailah denagan rapi ketika sejuk .
usahlah menangis kuharap kau tabah menjalani hidup .

#suatu hari di tahun 2009
ku capai pena dan tiba - tiba terkenang kamu
kala kau ketakutan berjalan diwaktu malam siapakah kau hubungi ,
ku tuliskan surat yang tak bisa ku utus .
adakah kau makan dengan teratur ketika kau bersendiri .
hari ini pun ku rasa bimbang lagi .
ku tulis surat yang tak bisa ku utus .#

aku peduli akan engkau .
aku terfikir akan kamu .

walaupun aku tahu aku tak seharusnya begini ,
hari ini pun aku hanya memikirkan kamu .
sepanjang hari aku bimbang akan kamu .
ku tuliskan perasaanku yang tak bisa sampai padamu

Baikkah khabar kamu ?
Tidak sakitkah kamu ?

Aku jadi bimbang akan kamu tanpa diriku .

Makanlah dengan teratur walau kamu sibuk  .
Pakailah denagan rapi ketika sejuk .
usahlah menangis kuharap kau tabah menjalani hidup .

#Mengapakah tika itu tidak kutahu dirimu insan yang berharga .
aku begitu lembab kala cinta mendekati .
bila ia pergi mengapa aku kembali mencarinya
aku tidak sedar ketika kau berada disisiku .

kerana aku lelaki bodoh .
kerana aku ibarat lelaki dungu
aku mengerti setelah kau pergi meninggalkan .
aku membuatmu begitu menderita dan terluka #

aku benar - benar minta maaf
kini akanku lepaskan dirimu

bertemulah dengan insan yang baik
kuharapkan kau berbahagia .

aku tahu dan percaya kau akan baik sahaja.
gambarnu yang sentiasa tersenyum .
tak ingin kucemarinya dengan air mataku
hari ini pun aku tetap akan tersenyum 


No comments:

Post a Comment